reklama

Tieňohra

Stĺpy pasáže vrhajú prepletajúce sa tiene a do tmavého podchodu občas vkĺzne kužeľ svetlometov okoloprechádzajúcich áut...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu
(zdroj: T.Gal)

...vidím sa dvakrát..môj tieň sú dva..akoby ma prepadlatieňová schíza...

...zakráda sa potichu za mojím chrbtom..obzerám sa, či manáhodou nedobieha...

...nadväzujem dôverný rozhovor s túľajúcim sa trojnohýmpsom...

...modrá žiara sanitky ma na malý moment oslepila..až sommusel privrieť oči..dnes už niekoľký krát...

...predtým som to možno nevnímal alebo som to bralviacmenej samozrejme takéto veci...

...rovnako ako autonehody..počmárané záchody..zvyšky koksuna umývadlách alebo úplne iné rozpadajúce sa veci...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

...ako ten opustený dom s ružovým kríkom v predzáhradkebez plota...

...možno by iba stačilo keby veci vydržali a nezistili bysme aká je pravda...

...žiť skreslenými predstavami..miestami troškuparanoidnými..s retro farebnými okuliarmi na očiach...

...a vôbec..žiť iba tak naoko..so všetkými skutočnosťamiskrytými za chrbtom...

...iba sa prizerať a dianie okolo považovať za úplnenormálne...

...to svetlo ma znovu oslepilo..prichádzalo ku mne..pokojnes pokorou..a ja som znehybnel..ako zajac v tvojich svetlometoch.

Tomáš Gál

Tomáš Gál

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

needs: bassplayer...artlover...musiclover...cameralover designlover...literatureloverpleasures:girllover..sportlover...endorfineloverwhiskylover..jellybearlover..vinelover Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu