reklama

Od tvojich schodov

..chodia okolo..je spln..takmer..a oni chodia..v dlhých zástupoch..v žiare lámp..mŕtva cesta na štvrť hodiny ožila..nemiestnym hlukom áut a autobusov..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

..iba cyklisti idú potichu..občas niektorý zaškrípe..aidú..bez slova..pretože si nerozumejú..Poliaci..Maďari..Rumuni..Bulhari..vtomto malom mestečku..sa buduje multikultúrna spoločnosť..ktorá svojim nemýmpohybom zobúdza nočné ulice..keď sú lampy v splne..sú zničení..takmer spia..zachodu..ako som spal ja keď sme sa vracali domov..mal som zatvorené oči a chcelsom ísť rovno... za tebou..podľa sluchu..a keď som mal vraziť do stĺpu tak sima stihla znenazdajky odstrčit..a smiala si sa..a skákali sme do mlák..akobynám to nevadilo, že sme totálne špinaví..a odfúklo nám vopred prevrátenýdáždnik..v tej tmavej uličke bez lámp..kde sme na krok nevideli..a chytila sima za ruku..od strachu..mal som pripravený tajný chvat na útočníka..ale asi byto aj tak nepomohlo..možno som sa bál viac ako ty..a bolo to iba takkrátko..kým sme tade prešli..a smiala si sa supertechnike rytiera džedáj..ažsme museli zastať..a pobrať sa každý svojou cestou..hore schodmi..ja ďalejulicou..po ktorej sa vracali robotníci z továrne..ako som sa musel pomedzi nichpredierať..lebo veľa ich po ceste zaspávalo..ľahko sme do seba vrážali..a vždyma prekvapili nejakým novým slovom..ktorému som nerozumel..taký unavenýbabylon..veľa jazykov..ktoré potichu každý vydávali ten svoj charakteristickýzvuk..znelo to ako symfónia náhodne pospájaných nôt..nemalo to ďaleko odgeniality..takto znelo to mesto v ten večer..necelých 15 minút..od tvojichschodov..

Tomáš Gál

Tomáš Gál

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

needs: bassplayer...artlover...musiclover...cameralover designlover...literatureloverpleasures:girllover..sportlover...endorfineloverwhiskylover..jellybearlover..vinelover Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu