reklama

Miestami v úplnej tme

Už som zabudol aké to bolo blúdiť uličkami tohoto malého mesta..miestami v úplnej tme..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
bring the light inside (2004)
bring the light inside (2004) (zdroj: Tomáš Gál)

..miestami kade som chodil každý deň..takmer som zabudol na to, že sme tade chodili aj spolu..chodila si tade aj ty..vtedy boli iné časy..pomáhala nám zapálená cigareta..fľaša vodky..pomáhalo nám, že sme sa držali za ruky..bolo to lepšie ako guajakuran..úzkosť to zaháňalo rovnako..oboje chemickou cestou v organizme..rovnako intenzívne keď nie aj viac. Dnes večer na mňa brechali íbévéčkoví psi..pretože som sa takmer zakrádal ulicou..úplne potichu..možno sa im to zdalo ako niečo neobvyklé..nepotreboval som robiť hluk..v kuchyniach sa svietilo..občas niekde prebleskla televízia..a vonku sa konečne dalo dýchať..ulice bez áut..stredová čiara sa začala znenazdajky prerušovať..taká nečakaná interupcia..až som zneistel..či idem rovno..presne po strede..niekto rozžal svetlo pred domom a začal si presúšať vlasy..boli iné ako predtým..dlhšie a kučeravejšie..rovnko som zneistel keď si bola zachrípnutá..pamätáš?..nechápal som kde sa to v tebe berie taký hlboký hlas..a tiež hlboké myšlienky..kde sa to berie v takom dievčatku čo nevyzeralo ani na sedemnásť..a vôbec..ako sa to celé stalo, že sme sa stretli v takom divnom rozhovore? Je osem hodín večer a lampy verejného osvetlenia zhasínajú pretože už je tma..som im celkom vďačný..je neuveriteľne jasno..venuša je iba pár stupňov nad horizontom a sýrius žiari..aj prekrytý dymom z galusísky..v kontajneri nakupujúci chlapík sa iba obzrie a pokračuje vo výbere z bohatej ponuky..

Tomáš Gál

Tomáš Gál

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

needs: bassplayer...artlover...musiclover...cameralover designlover...literatureloverpleasures:girllover..sportlover...endorfineloverwhiskylover..jellybearlover..vinelover Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu